Nejčastěji kladené dotazy - FAQ

Čeho se Váš dotaz týká?

 



Objednávka

Nejjednodušším způsobem je obrátit se na naše specialisty pomocí zákaznické linky na telefonu 295 562 735 nebo na e-mailu [email protected], kde jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 16 hod. Pro radu si můžete přijít také na naši pobočku do Plzně, kde si můžete část zboží prohlédnout také na naší výstavce.

Využít můžete také hodnocení zákazníků u produktů či rádců pro výběr produktů

Dodací lhůty uvádíme transparentně přímo u zboží (viz obrázek níže). Pokud máte v objednávce více zboží s různými termíny dodání, bude se dodání odvíjet od položky s nejdelším termínem dodání. 

Zboží s termínem dodání "Expedice do 24 hodin" je při objednání zboží do 10:00 odesláno ještě tentýž den

expedice-zbozi

Pokud jste se registrovali na našich webových stránkách, můžete vidíte aktuální stav vaší objednávky ve svém profilu. 

Objednávku je možné doplnit, změnit či stornovat s ohledem na její aktuální stav. Změny můžete provádět s využitím zákaznické linky na telefonu 295 562 735 či na e-mailu [email protected], kde jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 16 hod

Pokud byla objednávka odeslána na Vaši adresu a vy si již zboží nepřejete, jednoduše balíček nepřebírejte.

 

Protože myslíme na naše sousedství, posíláme Vám daňový doklad pouze do e-mailu s informací o expedici zboží. Doklad samozřejmě splňuje všechny zákonem dané povinnosti a náležitosti. Pokud vám faktura nedorazila, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince.

Pokud nakupujete nadstandardní množství, neváhejte se s námi spojit, abychom probrali možnost množstevní slevy.

Státní firmy a státní příspěvkové organizace u nás mají možnost nákupu na fakturu se splatností. 


Doprava a platba

Zboží zasíláme různými přepravci dle velikosti a povahy zboží. Konkrétní nabídku přepravců pro Vámi vybrané zboží (nebo jeho kombinaci) najdete v košíku. Standardní balíky posíláme pomocí DPD, České pošty nebo do Balíkovny, a to už od 49 Kč.

Více informací k dopravě najdete ZDE.

Objednávku můžete zaplatit dobírkou při převzetí přímo přepravci, předem na účet nebo online platební kartou. Platbu na splátky nenabízíme.

Více informací k platbě najdete ZDE.

 
Ano, pro urychlení expedice nebo z bezpečnostních důvodů může být objednávka rozdělena. O této informaci Vás budeme předem informovat jak e-mailem, tak SMS zprávou. Příkladem může být doručování krbových kamen (samostatná paleta) a kouřovodů (balíková přeprava).

Cena dopravného v tomto případě zůstává neměnná.
 

V současné době tuto možnost nenabízíme, na showroomu v Plzni si ovšem můžete zboží prohlédnout a objednat. My vám jej pak doručíme. Showroom je otevřený každý pracovní den od 8 do 16 hodin.

Perfektně a bezpečně zabalené zboží je pro nás prioritou. Proces balení vašich objednávek jsme nastavili tak, abychom minimalizovali riziko poškození během přepravy.

Konkrétní příklady balení různých typů zásilek s fotografiemi najdete ZDE.

Tuto možnost bohužel nenabízíme. Můžeme Vám však zaručit den, kdy bude zboží odesláno. Nejčastěji je pak zboží doručováno do druhého dne, ale jelikož je tento proces v plné kompetenci dopravce, my jej nejsme schopni jakkoliv ovlivnit.

Víkendové doručení není možné.

Zboží je dopravci doručováno pouze na konkrétní adresy. Důvodem je fakt, že v zahrádkářských koloniích není dostatek prostoru pro velké nákladní auto a jeho otáčení. Stejně tak není možné domlouvat předání zboží na Vámi vybraném nestandardním místě (např. vjezd do kolonie, autobusová zastávka aj.). Z tohoto důvodu je požadována adresa s číslem popisným, v případě novostaveb pak číslo popisné sousedního domu.
 
Zboží je doručováno k prvním dveřím (platí i pro vrátka na zahradu). Další odnos zboží se odvíjí až od Vaší individuální dohody s řidičem. Při doručování nadrozměrného zboží může být požadována součinnost při vykládce.
 

Pokud by vám dorazilo zboží nějakým způsobem poškozené přepravou, dejte nám prosím obratem vědět, abychom spolu vše co nejdříve vyřešili. U zjevného poškození prosím zásilku od přepravce ani nepřebírejte, případně s ním při převzetí sepište protokol o poškození.

Pokud na vnějším obalu nebyly žádné známky poškození, ale uvnitř bylo zboží poškozeno, obratem (ideálně do 24 hod.) založte reklamaci (zasláním e-mailu na [email protected]). Prosíme Vás také o uchování původního přepravního obalu – často ho vyžaduje přepravce jako důkaz v rámci řešení reklamace.


Vrácení a reklamace

Pro vrácení a výměnu zboží nám prosím zašlete e-mail. My Vám následně obratem zašleme informace o dalším postupu. 

Pro reklamaci nám zašlete e-mail dle pokynů uvedených na této stránce. My Vám následně obratem zašleme informace o dalším postupu. Zboží prosím bez našeho vyzvání nikam nezasílejte. 

Ze zákona je nutné reklamaci vyřídit do 30 dnů od podání, pro firmy platí doba nezbytně nutná, nicméně se vždy snažíme, aby vše proběhlo co možná nejrychleji

V roce 2022:

  • jsme kompletně vyřídili reklamaci průměrně za 10,4 dne;
  • přičemž 80 % všech reklamací jsme kompletně vyřešili dokonce už za 8,5 dne.

V případě, že jste k nám zboží museli zaslat na posouzení, pošleme Vám ho bezplatně zpět na stejnou adresu (neuvedete-li jinak). Pokud jste nám zboží přinesli na showroom, vyřízená reklamace na Vás počká právě tam.

Případný výjezd technika je zcela odvislý od rozhodnutí reklamačního střediska a není možné si technika vyžádat.

Pokud budete vyzváni k připravení zboží pro vyzvednutí naším přepravcem, zabalte prosím všechno zboží včetně příslušenství (nebude-li naším reklamačním oddělením specifikováno jinak). V případě vrácení peněz pak není potřeba řešit dozasílání např. příslušenství.

 

Ostatní

Většina zboží je vyráběna sériově bez možnosti individuálních úprav. Pokud vybrané zboží nabízí možnost úpravy, je tato skutečnost uvedena v samotném popisu produktu (například skleníky Limes).

V případě, že požadujete konkrétní náhradní díl, napište nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu uveďte konkrétní popis náhradního dílu (můžete přiložit fotografii).

Předem si prosím také ověřte, že zboží, ke kterému poptáváte náhradní díl, je součástí naší aktuální nabídky.

Pokud si přejete doručit zboží na Slovensko, objednejte si zboží na našem slovenském e-shopu www.odsuseda.sk.
 
Obraťte se prosím přímo na naše zákaznické centrum pomocí zákaznické linky na telefonu 295 562 735 nebo na e-mailu [email protected], kde jsme pro Vás každý pracovní den od 8 do 16 hod.